Mój Instagram

Tekst

piątek, 8 stycznia 2016

Łupy z zagranicznych stron cz.1

Kochani,

Jedną z powtarzalnych serii na moim blogu będzie opis rzeczy, które kupuję na zagranicznych stronach. Z racji tego, że jestem maniaczką wyszukiwania takich rzeczy (mój listonosz już mnie kojarzy :) ) postanowiłam, że będę się z Wami dzielić moim "pierwszym wrażeniem".


Moje najnowsze łupy:


1. Pędzle wzorowane na "NAKED"






Na aukcji co do kwestii opakowania do wyboru była puszka taka jak na powyższym zdjęciu lub woreczek. Chciałam coś porządniejszego a więc wybrałam metalową puszkę. Nie zawiodłam się, opakowanie jest całkiem w porządku.


A w środku.....






Faktycznie, pędzle do złudzenia przypominają oryginał. Gdyby miały napis... :)








Ogólnie mówiąc jestem zadowolona. Włosie bardzo miękkie, przyjemne w dotyku. Nie miałam jeszcze okazji sprawdzić ich "w akcji" ale chętnie to zrobię.


+ miękkie włosie
+ przydatne opakowanie
+ ładnie zapakowane (folijki, ochraniacze)
+ przetrwały transport


- dość mocny, specyficzny zapach


Mam nadzieję, że po umyciu będą ok. Ogólnie jestem na tak !






2. Kosmetyczka Kotek





Kosmetyczka zrobiona jakby z weluru, przez co - jak widać na zdjęciach - bardzo "obłazi". Poza tym myślę, że jest urocza. Uszka i przyczepiony do suwaka ogonek są przesłodkie :)


+ wygląd
+ przyjemny w dotyku materiał


- "obłazi"
- trochę za mała jak na moje potrzeby


Podsumowując jest ok, kwestia czy bardziej stawiasz na wygląd czy funkcjonalność.




3. Zegarek Pandora (1:1)





Osobiście jestem zachwycona ! Zegarek bardzo mi się podoba. Jest na gumowym pasku, więc ładnie dopasowuje się do kształtu ręki.






+ gumowy pasek
+ przepiękny, intensywny, kobaltowy kolor
+ nie jestem w stanie rozróżnić go od orginału

Jak dla mnie brak minusów.
Najlepsza rzecz z całej paczki :)



Dajcie znać co uważacie o tych produktach? Podobają Wam się?

Buziaki,





4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :) http://www.aliexpress.com/item/2015-fashion-women-dress-watches-high-quality-analog-quartz-watch-multicolor-women-casual-wristwatch-reloj-mujer/32346336401.html

      Usuń
  2. Pędzle najbardziej mnie zaciekawiły :D Bardzo fajne rzeczy
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...