Mój Instagram

Tekst

niedziela, 17 stycznia 2016

Wielki test konturówek a'la Kylie Jenner

Cześć moje dziewczyny!

Zgodnie z zapowiedziami, dzisiaj postanowiłam zrobić mały test konturówek w tonacji nude. Mam manię na punkcie podkreślania ust, dlatego wszelkiego rodzaju konturówek, szminek, błyszczyków itp. mam całkiem sporo :) I z racji tego nie przestraszcie się, bo wszystkie są już mocno zużyte.



Na pierwszy ogień:


Konturówka Golden Rose LipLiner nr. 208 oraz Golden Rose Dream Lips LipLiner nr. 504


Uwielbiam konturówki Golden Rose, chociaż muszę przyznać, że wolę ich aktualniejszą wersję - Dream Lips, ze względu na łatwiejszą aplikację oraz lepszą konsystencję (chociaż to kwestia gustu). Ta jest po prostu bardziej miękka.


Nr. 208 wpada bardziej w przygaszony róż, natomiast nr. 504 w delikatny brąz (na zdj poniżej nr. 504). Moim zdaniem super ! :)





Konturówka Catrice Longlasting Lip Pencil nr. 120 "Mauve in The Right Direction"

Ta konturówka jest zdecydowanie najciemniejsza ze wszystkich jakie posiadam, także kolor jest dosyć odważny i myślę, że nie każda dziewczyna się na niego skusi. Niemniej warto :)




Aplikacja przyjemna. Mimo tradycyjnej "kredkowej" formy, konsystencja jest kremowa i łatwo się nią aplikuje.



Konturówka Inglot nr. 67 (oraz pomadka Inglot nr. 25)

Druga z moich ukochanych firm. Kto ma jakiś produkt do ust owej marki, ten wie co to za cuda :)




To z kolei moja najjaśniejsza konturówka, bardziej cielista. Idealnie stapia się z naturalnym kolorem skóry, lekko wpadając w róż. Bardzo subtelna i zdecydowanie nadaje się na każdą okazję, bo nie rzuca się wyjątkowo w oczy. Podkreśla tylko pięknie nasze usta.








Podsumowując:

Najlepsze wg mnie:

Golden Rose i Inglot


Najsłabsze:

Catrice, Essence


Co uważacie o takich kolorach? Używacie? Jaką konturówkę/szminkę w tych kolorach polecacie?

 Dajcie znać w komentarzu!
Nie zapomnijcie o dodaniu mnie do listy śledzenia, żeby nie ominąć żadnego wpisu.
Buziaki :)

4 komentarze:

  1. kolory bardzo w moim guście, lubię konturówki więc miło się czytało :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺ zapraszam do obserwowania mojego bloga!

      Usuń
  2. Przez dłuższczy czas nie potrafiłam używać konturuwek, aczkolwiek pięknie to wygląda, wiec dalej będę praktykować!<3

    Zapraszam na konkurs: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konturówki są świetne, warto się do nich przekonać! ☺ dziękuję za komentarz i zapraszam do obserwowania mojego bloga

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...